Pagina's

maandag 5 maart 2012

Review: Catrice Nymphelia Dancing Nymph Blush


Heei Meiden,

Toen ik de pers foto's zag van de nieuwe LE van Catrice, viel bij mij gelijk één product op.
De prachtige blush: Dancing Nymph. Toen ik hem in de schappen van de kruidvat zag liggen, heb ik hem gelijk meegenomen. Lees verder voor een review.






De Catrice Dancing Nymph blush is er maar in een kleur verkrijgbaar. De verpakking is vrij simpel van plastic met wat plaatjes op de deksel. Door de verpakking kan je de blush erg goed zien. Er zit 6,3 gram in.



Zo ziet de blush eruit. De blush is baked met rood en oranje tinten. Gorgeous!.
De blush doet me denken aan een wereldbol printje alleen dan anders. Ik vind deze blush prachtig om te zien, daardoor was ik ook benieuwd naar het pigment.


Op de foto zie je de blush niet echt, maar in het echt wel. Het is een mooie oranje/rode tint met een lichte shimmer erin.

Weer een best vage foto xd. Maar hier zie je de blush wel goed. De blush is erg subtiel maar wel zichtbaar. Deze is blush is dus absoluut niet snel to much!. Het is er perfect voor om hem naar school te dragen. En dat ga ik ook zeker doen.

Liefs Daphne

3 opmerkingen: