Pagina's

dinsdag 6 maart 2012

Essence Soul Sista spring collection


Heei meiden,

Houden jullie ook zo van LE? Ik ben er dol op, vooral van de budget merken. Bij elke LE nieuwe productjes, nieuwe kleurtjes en ga zo maar door. Essence brengt midden maart en begin april weer een nieuwe LE uit. Deze is speciaal voor de lente. Benieuwd welke producten er allemaal in zitten?

Essence Soul Sista Eyeshadow Palette Hey Soul Sista Spring 2012 Essence Soul Sista Collection for Spring 2012   Information, Photos & Prices
Essence Soul Sista Eyeshadow Palette Call it Boogie Spring 2012 Essence Soul Sista Collection for Spring 2012   Information, Photos & Prices


Als eerste bevat deze nieuwe LE weer 2 nieuwe oogschaduw paletten.
01- Hey soul sita
02- Call it bougie
Wat een super leuke paletten, met allemaal leuke en frisse kleurtjes.
Deze paletten gaan 2,99 kosten

Essence Soul Sista Lipgloss Spring 2012 Essence Soul Sista Collection for Spring 2012   Information, Photos & Prices

Dan hebben we 2 lipglossen.
01- Shake your booty
02- lounge chair affair
Deze lipglossen vind ik niet zo heel speciaal.
Ze gaan 1,79 per stuk kosten

Essence Soul Sista Glitter Eyeliner Spring 2012 Essence Soul Sista Collection for Spring 2012   Information, Photos & Prices

2 Glittereyeliners. Ze zien er echt leuk uit!
01- James favorite brown
02- diving @swimmingpool
Ik vind ze er leuk uitzien, maar ik denk dat ze niets voor mij zijn.
De glittereyeliners gaan 1,79 per stuk kosten.



Deze collectie bevat ook een liquid bronzer. Hier ben ik erg benieuwd naar!
01- Shake your booty
Deze gaat 2,49 kosten.

Essence Soul Sista Bronzing Powder Spring 2012 Essence Soul Sista Collection for Spring 2012   Information, Photos & Prices

Ook bevat deze collectie een mooie bronzing powder. Kijk dat patroontje!.
01- Shake your booty
Deze gaat 2,99 kosten.



De soul sista gaat ook een powder brush bevatten. Wauw, hij lijkt op de kabuki kwast van de Hema le, alleen deze is met roze. Ik denk dat ik deze ga kopen
-70ies hairstyle
deze powder brush gaat 3,99 kosten

Essence Soul Sista Nail Polish Spring 2012 Essence Soul Sista Collection for Spring 2012   Information, Photos & Prices

En dan als laatst bevat deze le ook nog 5 kleuren nagellak.

01- Chilled orange
02- James favorite brown
03- Lounge chair affaire
04- Totally retro nude
05- Mojito green

Wauw, wat een vrolijke kleurtjes. Ik wil zeker 03 Lounge chair affaire hebben, dat vind ik echt een prachtig kleurtje!
Deze lakjes gaan per stuk 1,79 kosten

Ik ben echt blij met de collectie. Ik wil zeker een paar producten hiervan gaan kopen.
Ga jij wat kopen van deze collectie?


liefs Daphne

4 opmerkingen: