Pagina's

woensdag 22 februari 2012

Tag: Als ik een... was ik een

Heei meiden,

Tags zijn leuk om te lezen, maar vooral om zelf te schrijven. Vandaag heb ik een leuke tag voor jullie: als ik een...was ik een. Ik denk dat jullie deze tag wel kennen, want ik zie hem op verschillende blogs verschijnen. Ik zag deze tag bij teskuh.nl, en je mocht deze tag van haar overnemen. Ik vond hem zo leuk, dat ik dat maar heb gedaan. Benieuwd?



Als ik een maand was, dan was ik Augustus.
In augustus is het altijd lekker weer, niet te warm en vooral niet te koud. En er is meestal helemaal geen regen, wat in ons kikkerlandje wel elke dag is.

Als ik een dag was, dan was ik vrijdag.
Vrijdag is voor mij echt zo relax dag. Ik moet natuurlijk wel eerst een paar uur naar school, maar als ik eenmaal thuis ben, is het gelijk naar me kamer met een koekje en wat drinken, wat tijdschriften en helemaal niks doen.

Als ik een tijdstip was, dan was ik 15:10.
Omdat ik bijna nooit later om 15.10 uit ben. Moet dan wel nog een uur naar huis fietsen of met de bus, maar alles is beter dan een paar uur achter een tafel zitten en niks zeggen.
Tumblr_lzd52bngit1qgmzuto1_500_large
Als ik een planeet was, dan was ik Pluto.
Ik kies de planeet Pluto, omdat ik het een stoere naam vind :). Het doet me denken aan vroeger, toen ik altijd naar Mickey Mouse keek. De hond van Mickey: Pluto vond ik echt schattig ( nu stiekem nog steeds).

Als ik een dier was, dan was ik een pinquin.
Ik kies voor de pinquin puur omdat ze zo schattig zijn. Ze lopen lief, ze hebben een schattig koppie, ze zien er zacht uit, wat wil je nog meer bij een dier.

Als ik een richting was, dan was ik zuid.
Ik kies dit puur omdat het in het zuiden lekker warm is. En ik hou van warm weer, zwemmen en alles wat er bij hoort :).

Als ik een meubelstuk was, dan was ik een bed.
Op sommige momenten is mijn bed m'n allerbeste vriend. Ik hou ervan om lekker te slapen, of gewoon op me bed te liggen. Ook gewoon omdat ik soms een beetje lui kan zijn xd.
Romantic-and-luxurious-canopy-bed-design_large
Als ik een vloeistof was, dan was ik 7-up.
Omg, ik ben helemaal verslaafd aan 7-up. Ik vind het zo lekker smaken. In elk restaurant neem ik 7-up, gewoon altijd. Het is een gewoonte geworden.

Als ik een boom was, dan was ik een bloesem boom.
Ik weet niet of de boom echt zo heet, maar het is een boom met in de lente van die roze bloemetjes. Bij ons groeien ze in de wijk, en ik vind ze zo mooi!.

Als ik een gereedschap was, dan was ik een hamer.
Is een van de weinige gereedschappen waar ik mee om kan gaan. Ik ben niet zo technisch ingesteld xd.

Als ik een bloem was, dan was ik een roos.
Puur omdat ik rozen mooi vind

Als ik een muziekinstrument was, dan was ik een piano.
Omdat piano's een mooi geluid maken. Ik kan helaas zelf niet piano spelen, maar als ik het kan zou ik liedjes gaan coveren.
11523563a-5_large
Als ik een gezichtsuidrukking was, dan was ik een lach.
Omdat lachen mensen mooi maakt :).

Als ik een kleur was, dan was ik lila-paars.
Omdat ik dat een mooie kleur vind.

Als ik eten was, dan was ik haribo zure snoepjes.
Ik ben echt verslaafd aan die snoepjes, ze zijn kleurrijk, zuur, en zien er vrolijk uit. Do i need to say more?
Mdepjaopohfd2jrdaa_large
Als ik een auto was, dan was ik een limousine.
Ooit, wil ik in zo'n auto zitten. Met een chaffeur die me wegbrengt natuurlijk ;).

Als ik een plek was,dan was ik een eiland.
Omdat eilanden meestal tropisch zijn, en rustig. En daar hou ik af en toe wel van. Maar natuurlijk ook van drukte, zoals in een drukke winkelstraat.

Als ik een smaak was, dan was ik  zuur.
Ik hou van alles wat zuur is, van citroen tot de haribo snoepjes.
Tumblr_ly4vp2vzhj1qe49wpo1_500_large
Als ik een voorwerp was, dan was ik een Canon D5100.
Omdat deze camera echt mijn droom camera is. Ik vind het geweldig om foto's te maken, en terug te kijken en te denken, dat was toen echt leuk.

Als ik een lichaamsdeel was, dan was ik een hand.
Ik vind handen iets unieks hebben. Iedere hand is anders, en dat maakt het juist zo mooi.
Tumblr_lhed9dhgrj1qe0hneo1_500_large_large
Als ik een liedje was, dan was ik The A team van Ed Sheeran.
Omdat ik dat een prachtig liedje vind.

Als ik een paar schoenen was, dan was ik een paar mooie hakken.
Ik hou van hakken. Ik vind het heerlijk om op hakken te lopen. Zo simpel is het.
Tumblr_lwexmiccun1r8tnk1o1_500_large
Dat was'm. Als jullie hem willen overnemen mag dat!.

Liefs




1 opmerking: