Pagina's

donderdag 23 februari 2012

Review: Catrice lipstick

Heei Meiden,

Vandaag een review over een van de lipsticks van de ultimate shine. Ik heb deze lipstick net nieuw en ben er super blij mee. Lees snel verder.



De lipstick is voorzien van een zilveren glimmende buitenkant. Ik vind het persoonlijk erg mooi staan. Het ziet eruit alsof het aardig wat money heeft gekost, terwijl het erg budget is. Ze voelen erg stevig aan en ook de sluiting is goed zodat ze niet zomaar zullen open schieten.



Het leuke aan catrice vind ik, dat ze altijd van die leuke namen hebben voor hun producten. Net zoals deze: 160 Pink Panther.



In de lipstick staat het catrice logo erin, echt een leuk detail. Het kleurtje is erg roze, maar op je lippen valt het erg mee. Tenzij je meerdere laagjes doet, dan word het echt knal roze.





De swatch! Zoals je op de foto kan zien is de lipstick in een laagje licht roze. De lipstick is echt heel zacht en romig, echt heerlijk! Je kan de lipstick makkelijk aanbrengen en geven je lippen een heerlijk zacht en verzorgend gevoel. Ze drogen je lippen niet uit, waar ik altijd last heb met lipsticks.


Tadaa, hier is de lipstick op mijn lippen. Het is een beetje een wazige foto, sorry daarvoor. Zoals je ziet is het  een licht roze subtiel kleurtje. 

Ik ben helemaal fan van deze lipstick! Normaal kocht ik het nooit omdat ik altijd droge lippen heb, hoeveel labello ik er ook opsmeer. Maar bij deze lipstick zie je dat bijna niet. 
Deze lipstick kostte 3.99. Lekker budget.
Net als alle andere Catrice producten, kan je deze lipstick halen bij de kruidvat.

Liefs Daphne


1 opmerking: