Pagina's

vrijdag 9 maart 2012

Winactie IHBF

Tumblr_m0dgbiltts1rq3f5no1_400_large
Heei Meiden,

Sorry dat ik gister niks gepost heb, ik had het gister zo druk met leren, dat ik er helemaal niet meer aan toegekomen was. Dus vandaag komen er 2 posts online te staan.
Als eerste dit kleine berichtje, wat gaat over een winactie van iheartbeautyfashion. Ik doe met deze winactie mee, en jij kan ook nog mee doen!. Benieuwd wat je allemaal kan winnen?



Myrthe is de eigenaar van de blog iheartbeautyfashion. Toen ik deze blog net was begonnen, heeft ze me heel erg geholpen, en ben haar daar nog steeds erg dankbaar voor.
Ze schrijft voornamelijk over make up en kleding. En af en toen lifestyle.
Het leuke aan haar blog vind ik, dat ze een eigen schrijfstijl heeft wat mij heel erg aantrekt. Daarom lees ik haar artikels elke keer weer met plezier.
Sinds deze week heeft Myrthe de 100 volgers bereikt, en inmiddels zijn het er al 103. Dus vond ze het tijd worden om een leuke winactie te organiseren. Ik vind de winactie echt super leuk. Er zitten heel veel leuke spulletjes in.

De spullen die je kan winnen zijn:


Mascara van de Etos
Lipgloss Catrice van de Bohemian collectie in 01 My Home
Miss Sporty concealer in 001 Light



Essence studio nails nagel stickers



Miss Sport Dr Balm (lipbalm)
02 hema lipbalm




Hema spiegel met sterren.



Hema setje met showergel, body scrub en een body lotion

Wat moet je doen om deze winactie te winnen?
- haar volgen op Bloglovin en GFC
- Als je bloglovin heb het bericht liken
- Haar volgen op youtube  klik
- Laat een reactie achter op haar blog met in het daarvoor bestemde vakje een correct e-mailadres en bovenstaande dingen.

Voor nog een extra kans, kan je een artikel op je eigen blog schrijven.

Ik hoop dat jullie allemaal meedoen en en wens jullie veel succes

Liefs Daphne



1 opmerking:

  1. Wat lief dat je er een artikel over hebt geschreven! Leuk dat je meedoet :)

    BeantwoordenVerwijderen