Pagina's

zaterdag 10 maart 2012

Filmpje: Kony 2012

Heei Meiden,

Kony 2012 is een prachtige documentaire die je echt gezien moet hebben. Misschien heb je hem al voorbij zien komen op twitter, facebook of andere blogs etc. Heb je hem nog niet gezien? Leg dan alles even opzij en kijk naar deze korte film. Toen ik het eerst zag dacht ik: Waaat 29 minuten!. Maar toen ik hem aan het kijken was, viel de tijd mee, en bleef ik door kijken.




De documentaire gaat over een man die verschrikkelijke dingen doet met kinderen zoals oorlogen. Die kinderen moeten in de oorlogen vechten, en worden ernstig mishandeld. Ik vind dat niet langer kunnen!
Verspreidt dit filmpje over de wereld via hyves, twitter, facebook etc. Schrijf er wat over op je blog en laat iedereen dit zien.

Liefs Daphne

1 opmerking: